دوشنبه، 20 شهریور 1402 - 22:02

تکذیب امضای قرارداد ساخت مسکن‌های ۲۵ متری با شهرداری تهران

امیدبانوان؛ روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای ساخت مسکن‌های ۲۵ متری قراردادی با این منطقه امضا نشده و مجوزی از معاونت شهرسازی و معماری منطقه دریافت نشده است.

اقتصاد. امیدبانوان؛ روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدیریت شهری منطقه ۱۹ از هرگونه طرح تأمین مسکن در قالب ضوابط، مقررات شهرسازی و معماری حمایت می‌کند، اما اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران تاکنون مجوزهای قانونی و پروانه‌های ساخت‌و‌ساز انبوه را از معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۹ دریافت نکرده و در این باره با مدیریت شهری ارتباطی نداشته است. 

شهرداری منطقه ۱۹ تاکید کرد: به دنبال پیگیری از مدیریت موقوفات مروی، درباره عقد قرارداد احتمالی با اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران یا سرمایه گذار مرتبط، مشخص شد اقدامی در این باره هم انجام نشده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران از امضای قرارداد ساخت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی ۲۵ تا ۳۵ متری با شهرداری منطقه ۱۹ تهران خبر داده است.

خشایار باقر پور گفته: این خانه‌ها با تجهیزات کامل آماده می‌شود و با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران همچنین گفته: طرح خانه‌های ۲۵ تا ۳۵ متری، به دولت و وزارت راه و شهرسازی ارائه شده، اما طراحی و اجرای آن بر عهده اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران خواهد بود.

کدخبر: 15347


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise