سه‌شنبه، 21 شهریور 1402 - 17:01

ثبت‌نام نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه الکترونیکی انجام می‌شود

امیدبانوان؛ رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: طبق اعلام وزارت کشور از فردا یک پیامک برای بیش از ۴۸ هزار نفر متقاضی پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد که هر فرد می‌تواند نتیجه صحت‌سنجی مدارک خود اظهاری را در پنجره واحد وزارت کشور مشاهده و پیگیری کند.

البرز. امیدبانوان؛ «مهدی آقابراری» با اشاره به اینکه متقاضیان از ساعت ۸ صبح فردا می توانند وارد سامانه پنجره واحد انتخابات شوند و نتایج صحت سنجی شش دستگاه از مدارک خود را ببینند، افزود: نتایج صحت‌سنجی هر دستگاه در مورد هر فرد به صورت یک آیگون نمایش داده می‌شود که اگر قرمز باشد موضوع نقض مدارک مطرح است و شرح آن نیز برای فرد متقاضی ثبت نام شرح داده شده است.

وی گفت: داوطلبانی که به صورت سبز رنگ نتیجه صحت‌سنجی مدارک خود را دریافت می‌کنند با کد رهگیری اعلام شده می تواند در ۲۷ مهر ماه امسال وارد سامانه ثبت نام نهایی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج با تاکید بر اینکه رد صحت سنجی مدارک هر فرد به معنی احراز و یا عدم احراز نیست، گفت : طبق قانون افراد امکان ثبت اعتراض خود را تا ۲۶ مهرماه امسال دارند و می‌توانند در صورت رفع اشکال و نواقص مدارک و دریافت تاییدیه شش دستگاه مربوطه، کد رهگیری برای ثبت‌نام نهایی دریافت کنند.

وی بیان کرد: بر اساس قانون، ثبت‌نام نهایی نیز که از ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

کدخبر: 15357


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise