سه‌شنبه، 21 شهریور 1402 - 18:30

4 مهر؛ جشن روز ملی سینما و تجلیل از سینماگران البرز

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اعلام کرد که 4 مهر جشن روز ملی سینما و تجلیل از سینماگران البرز برگزار می‌گردد.

 البرز. امیدبانوان؛ «سعید جابری انصاری» از برگزاری جشن ملی روز سینما در 4 مهر خبر داد و گفت: به‌دلیل اینکه امسال روز ملی سینما 21 شهریور با ایام سوگواری ایام صفر مصادف شده است، با حمایت‌های استاندار البرز، جشن ویژه‌ای به همین مناسبت در 4 مهر با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و  رسانه و مسئولین برگزار می‌گردد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: سینما عنصر هنری جذاب و تاثیرگذاری است که هنرمندان این عرصه، روایتگر عظمت زیبایی‌ها،  تلاش‌ها، مجاهدت‌ها، کوشش و پیشرفت‌های بی حد و وصف میهن عزیزمان، ایران اسلامی در چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی و دوران‌های مختلفی از جمله دفاع مقدس می‌باشد.

جابری انصاری افزود: در حال حاضر با ساز و کار، انجمن‌های سینمای جوانان استان البرز، انجمن سینمای مستند تجربی و انجمن سینماگران البرز، با هدف جریان‌سازی این هنر صنعت، شاهد توسعه و ارتقای وضعیت موجود و تولید آثار ارزشمند سینمایی هستیم.، ذکر این نکته ضروری است که تولید آثار فاخر سینمایی متحمل صرف هزینه‌های بالایی است که نیازمند حمایت مسئولان ارشد استانی و کشوری به‌ویژه بنیاد سینمایی فارابی است.

سعید جابری انصاری در خاتمه بیان داشت: نسل نوجوان و جوان امروز نیازمند دیدن آثار فاخر و ارزشمند سینمایی در حوزه دفاع مقدس،  ایثار و شهادت و گام دوم انقلاب می‌باشند که نیازمند است صاحب‌نظران این صنعت به این مقوله نیز توجه بیشتری داشته باشند.

کدخبر: 15362


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise