تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : فردیس
خبرنگار :
کدخبر : 10996
تاریخ : پنجشنبه، 12 آبان 1401 - 13:47
بررسی شرایط سخت و زیان آور محوطه نیروگاه شهید منتظر قائم مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با همراهی معاون و کارشناسان حوزه روابط کار از بخش‌های مختلف نیروگاه برق شهید منتظر قائم در فردیس بازدید کرد.

فردیس - امید بانوان؛ در این بازدید بخش‌های مختلف مجموعه نیروگاه‌های شهید منتظر قائم در شهرستان فردیس که به عنوان موارد پیشنهادی جهت بررسی سخت و زیان آور بودن مشاغل فعال از سوی کارشناسان مطرح شده بود، توسط مدیر کل و سایر اعضای کمیته صورت گرفت.

در این بازدید مقرر شد پس از بررسی‌های فنی در کمیته سخت و زیان‌آور اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، احکام مربوط به بخش‌هایی که قابلیت اعمال شرایط سخت و زیان آور را دارند توسط کمیته مربوطه صادر شود.

در این بازدید مدیران بخش‌های مختلف مجموعه نیروگاه‌های شهید منتظر قائم، به بررسی فرایند و نحوه کار و تولید و مسائل مرتبط به حوزه‌های کار و کارگری پرداختند.

 گفتنی است این مجموعه حدود سه درصد از برق کشور را تولید و در اختیار شبکه برق سراسری کشور قرار می‌دهد و چهار واحد بخار، هر کدام به ظرفیت تولید 156/25 مگاوات و شش واحد گازی، هر کدام به ظرفیت تولید 116/4 مگاوات و همچنین سه واحد بخار سیکل ترکیبی، هرکدام به ظرفیت تولید 100 مگاوات مشغول تولید هستند.