تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 15020
تاریخ : چهارشنبه، 08 شهریور 1402 - 11:13
فرمانده انتظامی استان اعلام کرد: کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها در البرز امیدبانوان؛ فرمانده انتظامی استان البرز در دیدار مسئولان انتظامی با استاندار البرز، با اشاره به اینکه مجموعه پلیس در  بخش‌های مختلف علی‌رغم تمامی کمبودها زحمات زیادی را به جان می‌خرد تا آرامش و امنیت مردم حفظ شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها در سطح استان بوده‌ایم.

البرز. امیدبانوان؛ همزمان با هفته دولت سردار «حمید هداوند» به همراه تعدادی از مسئولان انتظامی استان با حضور در استانداری البرز با «مجتبی عبداللهی» دیدار و گفت و گو کردند.  

سردار هداوند در این دیدار با تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و کارمندان دولت به ویژه در مجموعه استانداری البرز،  بیان داشت: هفته دولت فرصتی است تا دولت اقدامات و پروژه‌هایی که در طول سال اجرا کرده را برای مردم به نمایش بگذارد.  

وی با بیان اینکه استان البرز نیز با حضور «مجتبی عبداللهی» به عنوان استاندار البرز اقدامات چشمگیری را در حوزه ارتقاء زیرساختی استان انجام داده است، بیان داشت:  با حضور وی که فردی توانمند و جهادی است، استان البرز در حال پیشرفت در حوزه‌های مختلف می‌باشد. 

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه پلیس در  بخش‌های مختلف علی‌رغم تمامی کمبودها زحمات زیادی را به جان می‌خرد تا آرامش و امنیت مردم حفظ شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها در سطح استان بوده‌ایم که با توجه به وضعیت استان و افزایش جمعیت این نشان دهنده اقدامات جهادی همکاران بنده است. 

 

سردار هداوند در ادامه با اشاره به اینکه پلیس در زمینه هنجارهای اجتماعی نیز پای کار بوده و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در سطح استان انجام می‌دهد، گفت: متاسفانه فرماندهی انتظامی در بسیاری از میدان‌ها تنها است و یک تنه بار مسئولیت‌ها را به دوش گرفته است.  

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت پلیس مهاجرت و گذرنامه استان در زمینه صدور گذرنامه زیارتی اشاره کرد و گفت: در روزهای منتهی به اربعین حسینی پلیس مهاجرت و گذرنامه ما در استان البرز به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به زوار ابی‌عبدالله بوده و در این مدت حدود ۱۰۰ هزار خدمت به مراجعان انجام شده است.  

سردار هداوند در  پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های استاندار البرز از پلیس این پشتیبانی‌ها را قابل تقدیر دانست و گفت: به همه مسئولان و عموم مردم این قول را می‌دهیم که تا پای جان  برای آرامش و امنیت مردم ایستاده‌ایم.