تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : بین الملل
خبرنگار :
کدخبر : 15114
تاریخ : شنبه، 11 شهریور 1402 - 19:48
نیکی هیلی: سنای آمریکا به خانه سالمندان تبدیل شده است امیدبانوان؛ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا گفت: در حال حاضر، سنا خانه سالمندان برای افراد با نفوذ در کشور است. منظورم این است که میچ مک کانل کارهای بزرگی انجام داده است و شایسته تقدیر است. اما شما باید بدانید چه زمانی باید صحنه را ترک کنید.
بین‌الملل. امیدبانوان؛ نیویورک پست گزارش داد، هیلی، ۵۱ ساله به شبکه فاکس نیوز گفت که قدیمی‌ترین سیاستمدار جمهوری خواهان در سنا به طرز تحسین برانگیزی خدمت کرده است، اما زمان آن فرا رسیده است که مک کانل ۸۱ ساله و دیگر سیاستمداران سالخورده, از جمله سناتور دایان فاینشتاین (کالیفرنیا) ۹۰ ساله و بایدن ۸۰ ساله کناره گیری کنند.

فرماندار سابق کارولینای جنوبی و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل به مجری شبکه فاکس نیوز گفت: «دیدن وضعیت مک کانل غم انگیز است. هیچ کس نباید از دیدن آن احساس خوبی داشته باشد. ما همچنین نباید از دیدن وضعیت دایان فاینشتاین یا افول جو بایدن احساس خوبی داشته باشیم.»

هیلی افزود: در حال حاضر، سنا خانه سالمندان برای افراد با نفوذ در کشور است. منظورم این است که میچ مک کانل کارهای بزرگی انجام داده است و شایسته تقدیر است. اما شما باید بدانید چه زمانی باید صحنه را ترک کنید.
هیلی بارها ایده آزمایش آمادگی ذهنی برای نامزدهای ریاست جمهوری بالای ۷۵ سال را مطرح کرده است که هم بایدن و هم دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را که در ژوئن ۷۷ ساله شد، شامل می‌شود.