تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس :
خبرنگار :
کدخبر : 16282
تاریخ : یکشنبه، 07 آبان 1402 - 20:22
مسعود محمدی: شهید فهمیده از چهره‌های ماندگار در تاریخ دفاع مقدس ایران اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به فرارسیدن روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی گفت: این روز یادآور رشادت شهید محمد حسین فهمیده، شهید شاخص کرج است که یکی از چهره‌های ماندگار و به یاد ماندنی در تاریخ دفاع مقدس ایران اسلامی است.

کرج. امید بانوان؛ «مسعود محمدی» در ابتدای یکصد و چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورا، شهردار، معاونین و مدیران شهری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز دانش آموز،  فرارسیدن هشتم آبان را گرامی داشت و ادامه داد: شهید فهمیده یکی از دانش‌آموزان بسیجی کشور است که با نثار خون پاک خویش بر طراوت و سرخی خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزودند.

 رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: امام بزرگوار این طفل ۱۳ ساله را رهبر قلمداد فرمودند، چرا که اقدام او منشأ حماسه‌های سترگ شد و تحولی عظیم در شیوه دفاع مقدس و نبرد رزمندگان اسلام رقم زد.

 محمدی بااشاره به مشارکت مدیریت شهری کرج در برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموزی استان البرز تصریح کرد: این آئین روز سه شنبه ۹ آبان برگزار می‌شود و از مدیریت شهری کرج درخواست می‌شود که تبلیغات شهری و سایر خدمات مرتبط با برنامه را به نحو مطلوب انجام و نهایت همکاری معمول دارند.

شایان ذکر است زنده نگه داشتن نام و یاد شهید محمدحسین فهمیده از شهدای شاخص دوران دفاع مقدس از اهداف آئین یادبود است.