تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 16485
تاریخ : دوشنبه، 06 آذر 1402 - 16:50
در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ ارتقای امنیت غذایی کودکان در البرز کلید خورد مشاور استاندار البرز و مدیرکل دفترامور زنان و خانواده از اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارتقای امنیت غذایی کودکان در استان خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «معصومه آقائی» مشاور استاندار و مدیرکل دفترامور زنان و خانواده بیان کرد: اجرای طرح ملی ارتقا امنیت غذایی کودکان در سراسر کشور آغاز شد.

 وی در ادامه افزود: با اجرای این طرح در استان البرز که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و پیگیری‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و تأیید خانوارهای شناسایی شده انجام شد به خانوارهای دهک‌های ۱ تا ۷ که نمودارهای رشد کودکان آنها دچار اختلال است، ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اعتبار برای خرید اقلام غذایی تعلق گرفت.

 معصومه آقایی گفت: در راستای اجرای این طرح به کالابرگ الکترونیک دهک‌های ۱ تا ۵، به ازای هر بچه دارای مشکل در رشد، یک میلیون تومان اضافه می‌شود که این رقم برای خانوارهای دهک‌های ۶ و ۷، ۶۰۰ هزار تومان است.

 مشاور استاندار و مدیرکل دفترامور زنان و خانواده با بیان اینکه ۱۶ قلم از مواد غذایی برای خرید در این طرح در نظر گرفته شده گفت: به خانوارهای مشمول این طرح از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

 وی در پایان اشاره کرد: خانوارها با نصب برنامه کاربردی شما (شبکه ملی اعتبار) نیز می‌توانند از مشمولیت در این طرح مطلع شوند.

 فهرست تمام فروشگاه‌های فعال در اجرای طرح در این برنامه موجود است.