تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 17634
تاریخ : دوشنبه، 07 خرداد 1403 - 17:52
مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز: برندگان مسابقه استانی «سبک زندگی دخترانه» مشخص شدند مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز اسامی برندگان مسابقه استانی محتوای کتاب سبک زندگی دخترانه که در ایام دهه کرامت برگزار شد را اعلام کرد.

البرز. امید بانوان؛ مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز هدف از برگزاری این مسابقه را توجه به سبک زندگی دختران و ترسیم مسیر درست برای رشد و پیشرفت آنان عنوان کرد.

«زهرا شاکر» گفت: استعدادهای دختران نیمی از قوا و ظرفیت هر جامعه‌ای است، در واقع اگر دختری آگاهانه زندگی کند، انسان‌ها را دوست داشته باشد، به حقوق و تکالیف خود آشنا باشد و سبک زندگی درستی را متناسب با جایگاهش برگزیند؛ قطعاً ضمن آرامش و نشاط در زندگی در آینده نیز برای ایفای نقش‌های مهم اجتماعی و خانوادگی موفق خواهد بود.

وی افزود: محتوای کتاب سبک زندگی دخترانه توسط دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش تدوین و در اختیار استان‌ها قرار گرفته است و امور زنان اداره کل آموزش و پرورش علاوه بر تدریس این کتاب در کارگاه‌های آموزشی، با برگزاری مسابقه سبک زندگی دخترانه ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم از محتوای مربوطه بهره‌برداری نموده است.

مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: ۴۷۶ نفر در این مسابقه شرکت نمودند که در نهایت ۲۱ نفر به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.



 در ادامه اسامی برندگان که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده بودند، به شرح زیر اعلام می گردد:

مهسا یعقوبلو و نسترن آزادگان فر از ناحیه ۱ کرج؛ مهبا محمدی، هدیه صادقی، محدثه نجارها و سما عباسی از ناحیه ۲ کرج؛ فائزه سوری از ناحیه ۳ کرج؛ مائده پیران، فریماه بیگدلی، ملیسا احمدی، فاطمه سادات کسائیان زاده مهابادی، سیده مهنا احدزاده، ستایش پاشایی و فاطمه زهرا علاءالدینی از ناحیه ۴ کرج؛ رکسانا افشار، زهرا فلاحی الیاسوندی، نازنین سادات موسوی و محدثه بلوچ از شهرستان ساوجبلاغ؛ رقیه ولی حصاری، لادن محمدی منفرد و محدثه اسدی از شهرستان نظرآباد.

گفتنی است این برنامه در راستای اجرای طرح و برنامه‌های امور زنان مستند به راهکارهای ۱-۱، ۲-۱۶ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اجرا گردید.