تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 17637
تاریخ : دوشنبه، 07 خرداد 1403 - 18:09
فرمانده انتظامی استان البرز شياد تلگرامی را شناسايی کنيد فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پليس آگاهی استان با انتشار بدون پوشش تصوير شخصی که از طريق پيام‌رسان تلگرام اقدام به اغفال دختران و دريافت عکس‌های شخصی از آنها کرده و سپس با تهديد از آنها اخاذی می‌کرد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط اين متهم مورد اخاذی قرار گرفته‌اند، برای تشکيل پرونده و پيگيری آن به پليس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

البرز. امید بانوان؛ سردار «حميد هداوند» با اعلام اين خبر بيان داشت: به دنبال ارجاع چندين پرونده تهديد و اخاذی از دختران جوان در فضای مجازی به پليس آگاهی استان، تيم ويژه‌ای از کارآگاهان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود:  برابر بررسی‌های پليس آگاهی مشخص شد که شخصی ناشناس در بستر پيام رسان تلگرام با اغفال خانم‌های جوان تصاوير شخصی آنها را دريافت و سپس اقدام به تهديد و اخاذی از آنها می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در اين راستا کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پليسی متهم مورد نظر را شناسايی و در عملياتی غافلگيرانه او را  در شهر کرج دستگير کردند.

سردار هداوند تصريح کرد: برابر دستور بازپرس شعبه 8 بازپرسی دادسرای عمومي و انقلاب ناحيه يک کرج، تصوير بدون پوشش متهم منتشر می‌گردد تا چنانچه شهروندان با اين شيوه مورد اخاذی از اين شياد قرار گرفته‌اند، برای تشکيل پرونده به پليس آگاهی استان البرز واقع در کرج، ميدان طالقانی- بلوار تعاون ساختمان پليس آگاهی مراجعه کنند.