تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : کرج
خبرنگار :
کدخبر : 17639
تاریخ : دوشنبه، 07 خرداد 1403 - 18:39
به منظور افزایش ایمنی و بهبود وضعیت تردد؛ بهسازی معابر شهر کرج تداوم دارد رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از ادامه روند ساماندهی و ترمیم آسفالت معابر مناطق ۱۰گانه در منطقه ۷ شهرداری کرج خبر داد.

کرج. امید بانوان؛ «علی فروغی» ضمن اشاره به روند ساماندهی و ترمیم آسفالت معابر مناطق ۱۰گانه، اظهار کرد: عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه خیابان آزادی (اصلی رجایی شهر) حد فاصل خیابان هشتم تا یازدهم با صرف قریب به هزار و ۶۰۰ تن آسفالت به اتمام رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه تسریع در اجرای عملیات بهسازی آسفالت معابر در سطح معابر ۱۰‌گانه از اصلی‌ترین اهداف سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج است، گفت: توزیع مکانیزه آسفالت در خیابان‌های بوستان ۲۵ و ۲۶، گلستان ۲۰ و ۲۱ و خیابان امام علی (ع) در محدوده اشتراکی شمالی با تناژ مصرفی هزار و ۹۰۰ تن آسفالت از دیگر اقدامات سازمان در راستای بهسازی معابر منطقه ۷ شهرکرج بوده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج بیان داشت: اجرای عملیات تراش باند کندر و بلوار باهنر در منطقه ۶، همچنین عملیات تراش آسفالت خیابان شریعتی اسلام‌آباد در منطقه یک و تراش خیابان مسیح پاکدل در سطح منطقه چهار شهرداری کرج آغاز شده و روکش آسفالت مکانیزه این معابر نیز در روزهای آتی عملیاتی خواهد شد.

وی یادآور شد که اجرای به موقع عملیات آسفالت و بر اساس استانداردهای روز، نقش به سزایی در بهبود وضعیت تردد خودروها و افزایش ایمنی در معابر اصلی و فرعی شهر داشته و رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.