تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 18826
تاریخ : یکشنبه، 04 شهریور 1403 - 11:58
همزمان با هفته دولت انجام می‌شود کلنگ‌زنی سه پروژه بزرگ عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی پیام همزمان با هفته دولت، عملیات کلنگ‌زنی سه پروژه بزرگ شامل مجتمع اقامتی، مجتمع اداری و تیرپارک در منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام می‌شود.

البرز. امید بانوان؛ همزمان با هفته دولت، عملیات کلنگ‌زنی سه پروژه بزرگ شامل مجتمع اقامتی، مجتمع اداری و تیرپارک با سرمایه گذاری بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان انجام می‌شود.

همچنین امضای قراردادهای ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه، با حضور استاندار البرز، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام و مقامات کشوری و استانی انجام می‌شود.

 پروژه تیرپارک در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع، طرح ساخت ۳ هزار و ۳۰۰ سکونتگاه تمام هوشمند در قالب شهرک سبز در ۱۴ بلوک در ۶ هکتار و مجتمع اداری در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۸۰ مترمربع با هدف احداث ۸۰ واحد اداری، از جمله طرح هایی هستند که در هفته دولت در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، عملیات احداث آنها آغاز می‌شود.

 همچنین به مناسبت هفته دولت آئین امضای قرارداد با سرمایه گذاران برای راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار با هدف تولید ۳۳ مگاوات برق خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار خواهد شد.