تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 18902
تاریخ : شنبه، 10 شهریور 1403 - 14:09
زندی‌فر خبر داد؛ بیش از ۵۰ پروژه راهداری در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: بیش از ۵۰ پروژه راهداری در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر ۴۷۴ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

البرز. امید بانوان؛ «علی زندی‌فر» در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از فاز اول پروژه تعریض لاین شمالی آزادراه کرج -قزوین محدوده پل آیت الله هاشمی تا گلشهر اظهار کرد: این پروژه  به منظور رفع گره ترافیکی بخشی از آزاد راه کرج - قزوین در محدوده پل آیت الله هاشمی  تا پل حسین‌آباد مهرشهر به طول ۴/۵ کیلومتر از سه باند به پنج باند افزایش یافت.

زندی فر گفت: اجرای این پروژه از اواخر فروردین ماه سال ۱۴۰۲  با اعتباری بالغ بر حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز که فاز اول آن به طول ۱/۷ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و‌حمل‌و‌نقل جاده ای البرز طی سال های گذشته بخشی از آزادراه تهران-کرج- قزوین را  به منظور حجم بالای تردد و‌ کمک ‌به حل مشکل ترافیک از سه باند به پنج باند افزایش و قسمتی از پل رودخانه کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک را تعریض کرده است.