تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 19029
تاریخ : یکشنبه، 18 شهریور 1403 - 15:19
آغاز ثبت نام حج مفرده در البرز مدیرحج و زیارت البرز از آغاز ثبت نام متقاضیان حج مفرده در این استان از امروز یکشنبه خبرداد و اعلام کرد: اولین کاروان حج مفرده این استان ۲۸ شهریورماه جاری عازم سرزمین وحی خواهد شد.

البرز. امید بانوان؛ «عباس دمیرچی» اظهارکرد: متقاضیان می‌توانند از امروز – یکشنبه 18شهریور-  برای ثبت‌نام و اعزام به حج مفرده در سامانه حج وزیارت اقدام کنند.

 وی اضافه کرد: اعزام متقاضیان حج در ۲ نوبت انجام می‌شود که نوبت اول از ۲۸ شهریور تا ۳۰ آذر و نوبت دوم از اول دی ماه سال جاری خواهد بود.

 دمیرچی افزود: فرصت انتخاب کاروان و پرداخت وجه و تحویل مدارک به دفتر زیارتی منتخب ۴۸ ساعت بوده و در صورت عدم مراجعه در مدت زمان مقرر، ثبت‌نام به عمل آمده به طور سیستمی لغو خواهد شد.

 وی گفت: هزینه‌های سفر زیارتی عمره مفرده شامل: بلیط هواپیما، اجاره هتل‌های محل اقامت، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، صدور روادید، بیمه، هزینه دفتر زیارتی، برگزاری جلسات آموزشی و سایر هزینه‌های اجرای عملیات می‌باشد.

مدیرکل حج و زیارت البرز یاد آورشد: دارندگان کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره در صورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره خود (اولویت‌های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

دمیرچی بیان کرد: برای سهولت در ثبت‌نام افراد در کاروان، این امکان در سامانه عمره وجود دارد که دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره با تشکیل گروه، نسبت به جستجو و انتخاب کاروان و ثبت‌نام چندین نفر به طور همزمان اقدام نمایند.

وی یادآورشد: متقاضیان دارای اولویت‌ چنانچه ظرف سه روز از تاریخ شروع ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کاروان اقدام نکنند، از سایر اولویت‌ها، برای تشرف دعوت می‌شود.