تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 19047
تاریخ : دوشنبه، 19 شهریور 1403 - 17:13
«رؤیای یک ساحره» در البرز رونمایی شد مراسم رونمایی از کتاب «رؤیای یک ساحره» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

البرز. امید بانوان؛  کتاب «رؤیای یک ساحره» نوشته «الهه قدیمی» در سالن شهید جمهور(گفت‌وگو) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز رونمایی شد.

این کتاب که در سه جلد به چاپ رسیده، داستانی تخیلی دارد که الهه قدیمی سیزده ساله آن را به رشته تحریر درآورده است . داستان و فضای کتاب رؤیای یک ساحره به نوعی با آموزش مهارت زندگی در ارتباط است و الهه در این کتاب قهرمان داستان یعنی دختری به نام رز را به زیبایی پرورانده و درونگرایی و عدم اعتماد به نفس او را به زیبایی به تصویر کشیده و در نهایت موفقیت رز در پیدا کردن خود و خودشناسی را نمایش داده است.

کتاب رؤیای یک ساحره که توسط انتشارات حامیان به چاپ رسیده، با همکاری این انتشارات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، رونمایی شد و از صاحب اثر تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است انتشارات حامیان در نظر دارد از کتاب  «فرشته ای در تندباد» نوشته «آرام پارسا مهر» و کتاب «شب پر ستاره» نوشته «زهره طاهری» نیز که یک کتاب دلنوشته و داستان دفاع مقدس است، روز یکشنبه 25 شهریورماه، ساعت 17 در سالن گفت‌وگو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، رونمایی کند.