تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : طالقان
خبرنگار :
کدخبر : 19055
تاریخ : سه‌شنبه، 20 شهریور 1403 - 15:08
با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان انجام شد؛ اجرای ۴ پروژه راه روستایی در بخش پایین طالقان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای ۴ پروژه راه روستایی در شهرستان طالقان خبرداد و گفت: سه پروژه راه روستایی بخش پایین طالقان با پیشرفت فیزیکی صد درصد به پایان رسیده است.

طالقان. امید بانوان؛ «علی زندی‌فر» مدیر این اداره کل با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز به منظور افزایش ایمنی و سهلوت در تردد روستایان و حمل‌و‌نقل فرآورده‌های کشاورزی از روستا به شهر۴  پروژه راه روستایی را با اعتباری بالغ بر ۸۳  میلیارد تومان در بخش پایین طالقان در دستور کار قرارداد.

 زندی‌فر افزود: در بخش پایین طالقان پروژه‌های راه روستایی اوچان به میر به طول ۳  کیلومتر، محور روستایی باریکان - میناوند به طول ۴  کیلومتر و زیرسازی و آسفالت محور اهوارک به خوران به طول ۴.۵  کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷  میلیارد تومان در دست بهره‌برداری است.

 وی ادامه داد: همچنین در این بخش نیز پروژه‌های راه روستایی سوهان به طول ۳.۵کیلومتر،  اهوارک به طول ۳۰۰  متر، موچان به طول ۳۰۰  متر،کش رود به طول ۵۰۰ متر، آردکان به طول ۹۰۰  متر ، باریکان به طول ۴۰۰  متر و لکه‌گیری راه پایین طالقان به طول یک و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۱  میلیارد تومان اجرا و به پایان رسیده است.

 مدیر کل راهداری البرز تصریح کرد: عملیات احداث و روکش آسفالت راه روستایی امیرنان به کذلک در دو قطعه ۳ و ۵ کیلومتری با اعتباری حدود ۱۰ و ۳۵  میلیارد تومان در حال اجراست که قطعه اول این پروژه به طول ۳کیلومتر آماده بهره برداری می‌باشد.