تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : فردیس
خبرنگار :
کدخبر : 19072
تاریخ : سه‌شنبه، 20 شهریور 1403 - 19:38
با هدف ارتقای سرانه مطالعه انجام شد؛ احداث دو قرائتخانه در فردیس رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس گفت: قرائتخانه خبرنگار واقع در منطقه یک با ظرفیت ۵۰ نفر آماده بهره‌برداری است.

فردیس. امید بانوان؛ «علی اصغر سلیمانی» در خصوص این پروژه اظهار کرد: با هدف افزایش سرانه مطالعه و توسعه امکانات شهری، احداث دو قرائتخانه در مناطق ۱ و ۲ شهرداری در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر قرائتخانه خبرنگار در منطقه یک آماده بهره‌برداری است.

 وی افزود: این قرائتخانه در زمینی به مساحت ۲۷۵ متر مربع با زیربنای ۱۷۵ مترمربع و اعتبار اولیه ۵۲ میلیارد ریال در بلوار امام رضا (ع) احداث شده است. این قرائتخانه به دو سالن مجزا برای خانم‌ها و آقایان و ۲۰ دستگاه رایانه مجهز و امکان دسترسی به کتابخانه آنلاین و ۱۲ هزار جلد کتاب برای کاربران فراهم شده است.

 رئیس سازمان فرهنگی شهرداری فردیس گفت: فضای این قرائتخانه برای استفاده همزمان ۵۰ نفر پیش‌بینی شده است و امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی را دارد.

 گفتنی است قرائتخانه منطقه یک شهرداری فردیس به پاس زحمات خبرنگاران و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» به نام خبرنگار نامگذاری شد.