تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : چهارباغ
خبرنگار :
کدخبر : 19170
تاریخ : پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 11:18
جشـن شکـوفه‌های چهـارباغ برگــزار شـد جشن شکوفه‌های شهرستان چهارباغ همزمان با سراسر کشور در چهـارباغ برگزار شد.

چهـارباغ. امید بانوان؛ جشن شکوفه‌های شهرستان چهارباغ به صورت نمادین در مدرسه شهیدان قربانی با حضور «حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای دربانی» امام جمعه و « داوود جعفری اسکندرلو» فرماندار شهرستان چهارباغ، «فرهاد رستمی» رئیس شورای اسلامی و «سیدجعفر موسوی» شهردار چهارباغ  و جمعی از مسئولین روز سه‌شنبه برگزار شد.

مدیریت شهری چهارباغ هرساله پیش از آغاز سال تحصیلی با تشکیل «ستاد استقبال از مهر» در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی سعی می‌کند تا محیط شهری را محیای تردد دانش‌آموزان، فرهنگیان و شهروندان نماید.

 روز سه‌شنبه حدود ۲ هزار دانش‌آموز کلاس اولی شهرستان چهارباغ با برگزاری جشن شکوفه‌ها، سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند. خیابان‌ها و کوچه ها هم رنگ و روی دیگری به خود گرفت، عابران و کسانی که اول صبح راهی محل کار شدند نیز روز متفاوتی را آغاز کردند، دیدن این شکوفه‌های زندگی که با بهار سال تحصیلی همراه بود، اشک‌ها و لبخندهایی که عکسی زیبا از کودکانه‌های این دوران را در قاب خاطره‌ها برای آنها و خانواده‌هایشان رقم زده است. لباس‌های فرم متحدالشکل، کوله پشتی‌های رنگی، کفش‌های نو و چهره معصومانه دست در دست والدین تمامی داشته‌های این شکوفه‌ها بود.