تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : فردیس
خبرنگار :
کدخبر : 19182
تاریخ : پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 15:00
در نتیجه وحدت و همدلی مدیریت شهری؛ پیشرفت پروژه‌های عمرانی فردیس روند صعودی دارد شهردارفردیس گفت: با وحدت و همدلی موجود در مدیریت شهری پیشرفت پروژه‌های احداث ابنیه با روند صعودی مواجه است و اغلب پروژه‌ها تا پیش از فرا‌رسیدن فصل زمستان آماده بهره‌برداری می‌شود.

فردیس. امید بانوان؛ «محمدرضا احمدی‌نژاد» ضمن تشریح وضعیت پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: علاوه بر دو پروژه عمرانی قابل افتتاح،  قرائتخانه منطقه یک و گرمخانه مأوا که در روزهای آتی بهره برداری می‌شود؛ ۹ پروژه عمرانی در حوزه احداث ابنیه با روند صعودی در دست اجراست و طبق زمانبندی‌ها  تا پیش از پایان ۳ ماهه سوم سال به مرحله بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه قرائتخانه منطقه ۲ شهرداری فردیس واقع در شهرک رزکان پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و تا آخر مهرماه تکمیل می‌شود، افزود: سرای محله منطقه ۲ با پیشرفت ۷۵ درصدی، عملیات  توسعه ساختمان آتش‌نشانی با پیشرفت ۵۵ درصدی و مجموعه ورزشی راه‌آهن با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه است و قرار است هرسه پروژه تا پایان آبانماه آماده بهره‌برداری شود.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه پروژه سالن چندمنظوره کوثر  که مربوط به پیش از انتزاع شهرداری‌های کرج و فردیس است، گفت: تکمیل این پروژه در دستور کارقرار گرفته و هم اکنون پیشرفت ۷۰ درصدی دارد و  تا پایان آبانماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی زمان تکمیل ۳ پروژه دیگر شهرداری فردیس را تا پیش از پایان آذرماه اعلام کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی  مجموعه آموزشی ترکیبی آتش نشانی ۶۰ درصد، سرای محله منطقه یک ۵۰ درصد و سوله ورزشی اهری  ۷۵ درصد است که همگی  تا پیش از فصل زمستان تکمیل و آماده بهره‌برداری  می‌شود.