تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : سیاسی
خبرنگار :
کدخبر : 19245
تاریخ : سه‌شنبه، 03 مهر 1403 - 21:37
در دیدار علی حدادی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت؛ دستور ویژه وزیر برای رفع مشکل زیرساخت‌های فرهنگی در غرب استان البرز «علی حدادی» نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل ساختمان مرکزی این وزارتخانه در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سیاست. امید بانوان؛ «علی حدادی» در این دیدار خواستار توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رفع مشکلات و زیرساخت‌های فرهنگی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ شد.

وی در ادامه با اشاره به مستهلک شدن فرهنگ‌سراهای ساوجبلاغ و نظرآباد و نیاز مبرم به بازسازی و تجهیز این مراکز فرهنگی خواستار نگاه ویژه به این مراکز شد.

 نماینده مردم شریف در غرب استان البرز در ادامه به بیمه تکمیلی هنرمندان پیشکسوت و فراهم شدن امکانات برای تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی و رفع مشکلات کانون‌های زیرمجموعه این وزارت خانه اشاره کرد.

 حدادی در بخش دیگری با مهم خواندن عملکرد رسانه‌های محلی خواستار تخصیص کاغذ به‌طور ویژه به نشریات محلی البرز و حمایت در برگزاری دومین جشنواره ملی چشمه شد.

 دکتر «سید عباس صالحی» وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با تقدیر از همراهی و توجه ویژه علی حدادی به مقوله فرهنگ و هنر، حضور فرهیختگان و هنرمندان مستعد در این منطقه را بسیار تحسین‌برانگیز خواند و گفت: باوجود استعدادهای درخشان و جمعیت فراوان توجه به امر زیرساخت‌ها مهم و تأثیرگذار است ازاین‌رو خوشبختانه از زیرساخت‌های شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد دیدار داشته و شناخت دارم.

 در خاتمه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورات ویژه‌ای را جهت موضوعات مطرح‌شده در این جلسه صادر کرد.