البرز. امید بانوان؛ «حمیدرضا نامداری» با اعلام این خبر بیان
کرد: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب
استان البرز، با به حداقل رساندن قطع جریان و یا افت فشار آب در سطح استان، شاهد
افزایش ۲۵ درصدی رضایت
مشترکین از خدمات مجموعهای باشیم.
وی با تأکید بر اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق طی تابستان ۱۴۰۳ به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تأمین آب نبوده بیان کرد: بخش عمدهای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکین به دلیل نوسانات و حوادث موجود در حوزه تأمین برق چاههای استان بوده است.
وی افزود: از تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور بهبود خدمات رسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیاء و تجهیز چاه، ارتقاء ظرفیت تصفیه خانههای آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیهخانه آب شماره ۳ کرج ، اقدامات اصلاحی در شبکههای آبرسانی اجرایی شد.
نامداری در خاتمه تصریح کرد: پیرو ارتباط مستقیم مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز (مرکز ۱۲۲) ، شاهد افزایش رضایت ۳۷ درصدی مشترکین در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب، افزایش ۲۴ درصدی از نحوه برخورد اکیپهای رفع حوادث و افزایش ۲۵ درصدی از روند پاسخگوئی و رفتار کارشناسان مرکز ۱۲۲ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته می باشیم.