تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : فردیس
خبرنگار :
کدخبر : 19320
تاریخ : یکشنبه، 08 مهر 1403 - 12:33
عضو شورای اسلامی شهر فردیس: اهتمام جدی مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های فرهنگی عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: مدیریت شهری در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

فردیس. امید بانوان؛ «هادی روستایی» عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به عملکرد ۲ ساله کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: با توجه به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و ابتدای سال ۱۴۰۳ برنامه ریز‌ های خوبی  صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیگیری‌ها و حمایت‌های ویژه این کمیسیون از فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در حوزه عمرانی ادامه داد: پروژه ساختمان سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، پروژه سرای محله پیک، پروژه اجرای کمپ ماده ۱۶ در راستای ساماندهی معتادین متجاهر از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

روستایی افزود: کلنگ‌زنی پروژه‌های  گرمخانه آقایان، مجموعه ورزشی اهری، پروژه احداث دو قرائت‌خانه، پروژه احداث دو سرای محله و همچنین مجموعه ورزشی شهرک راه‌آهن نیز ازجمله پروژه‌های فرهنگی در این مدت زمانی است.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس در ادامه  همچنین به تجهیز و تکمیل گالری هنرمندان اشاره کرد و گفت:  در راستای بهره‌مندی هنرمندان و شهروندان  شهر فردیس برای نمایش کارهای هنری خود، تجهیز و تکمیل گالری هنرمندان با اعتبار ۵/۱۲  میلیارد ریال تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد.