تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : کرج
خبرنگار :
کدخبر : 19412
تاریخ : دوشنبه، 16 مهر 1403 - 14:12
به مناسبت شهادت پرچم‌دار مقاومت در منطقه؛ عصر شعر سراسری «راز نصرالله» برگزار شد امید بانوان؛ به مناسبت شهادت پرچم‌دار مقاومت در منطقه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، عصر شعر سراسری «راز نصرالله» در شهر کرج، به‌صورت هم‌زمان با سراسر استان‌ها برگزار شد.

کرج. امید بانوان؛ عصر شعر سراسری «راز نصرالله» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، جمعی از شاعران آئینی استان و اعضای کتابخانه‌های عمومی البرز در سالن جلسات شهید علی تمام‌زاده کتابخانه علامه حلی برگزار شد.

 «علی معدنی‌پور» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز در این نشست سراسری که به‌صورت زنده از شبکه اینترنتی کتاب (ketab.tv)، پایگاه اطلاع‌رسانی (www.iranpl.ir) و آپارات (www.aparat.com/iranpl) نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پخش شد، ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «سید حسن نصرالله» - این شهید مجاهد - پرچم‌دار مقاومت مردم مظلوم فلسطین بود که با تأثیرگذاری عمیق خود در جهان اسلام سبب شد مرزهای مقاومت از فلسطین و لبنان عبور کرده و صدای مظلوم مردم غزه رساتر به گوش آزادگان جهان برسد.

 وی ضمن قدردانی از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحقق دومین «وعده صادق» که موجی از خرسندی را در دل مسلمانان مظلوم جهان به وجود آورد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار با انجام عملیاتی افتخارآمیز «نصری» را در تقویم تاریخ اسلام نگاشت که برای همیشه تاریخ درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی و همدستان وی خواهد بود.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با بیان اینکه چنین رخدادهای تاریخی را باید با قلم و در عرصه ادبیات در تاریخ ماندگارتر کرد، ضمن قدردانی از حضور شعرایی که نسبت به این امر واکنش نشان داده و با قلم و سرایش اشعار نغز یاد و خاطره شهید مجاهد «سید حسن نصرالله» را گرامی داشته‌اند، گفت: دشمن در خیال خام خود فکر می‌کند با کشتن شهدایی چون «حسن نصرالله»، «شهید هنیئه» و... می‌تواند عرصه دفاع و ساحت مقدس مقاومت را با خلل روبرو کند؛ غافل از آنکه از تراوش هر قلم، بارش کلمات هر هنرمند و فکر ناب جوانان جهان اسلام به‌ویژه ایران، قدرت و صلابت در ادامه‌دادن راه پرافتخار این شهدا وجود دارد.

 عصر شعر «راز نصرالله» با شعرخوانی شاعرانی ازجمله مسعود خدابنده‌لو، معصومه گلدوست، امیررضا احمدی، صامره حبیبی، علیرضا تیموری و ندا شامحمدی خاتمه یافت.