تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 19513
تاریخ : دوشنبه، 23 مهر 1403 - 12:02
اولین نابینای مطلق البرزی موفق به اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای شد «علیرضا فروتن» نابینای مطلق البرزی موفق به اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در حرفه امور مالی و بازرگانی شد.

البرز. امید بانوان؛ «بهزاد غفاری» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز به مناسبت روز عصای سفید، از «علیرضا فروتن» نابینای مطلق و اولین مهارت آموخته نابینای استان به پاس تلاش اثربخش جهت مهارت‌آموزی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با اشاره به اینکه همت والای علیرضا فروتن روشندل البرزی در کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ستودنی است، اظهار داشت: معلولیت محدودیت نیست بلکه می توان از آن به‌عنوان عامل شکوفایی توانایی‌هایی بالقوه یاد کرد.

 غفاری افزود: حضور روشندلان علی‌رغم محدودیت‌ها در همه عرصه‌های اجتماعی، نشان دهندۀ  تلاش مستمر در مسیری سخت و پرفراز و نشیب است.

 گفتنی است علیرضا فروتن با همت و پشتکار فراوان، با حضور در دوره مهارت فنی و حرفه‌ای، موفق به دریافت گواهینامه مهارت حسابدار عمومی مقدماتی حرفه امور مالی و بازرگانی گردید و موفق شد به‌عنوان اولین روشندل استان، این موفقیت را کسب نماید.