دوشنبه، 07 شهریور 1401 - 12:08

حمایت شهرداری از حضور زنان در ورزشگاه‌ها/ اشتغال ۱۶۵ زندانی زن

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: زنان به ورزشگاه‌ها وارد شدند و شهرداری تمامی اقدامات خود را برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به کار می‌گیرد.

شهربانو- امیدبانوان؛ ایرنا نوشت: مریم اردبیلی روز دوشنبه در نشست خبری همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با موضوع اقدامات شهرداری تهران در حوزه بانوان در پاسخ به پرسشی درباره حضور زنان در ورزشگاه ها، عنوان کرد: این موضوع را با تاکید بر اینکه امکانات باید بهتر شود دنبال می‌کنیم.

وی از برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفتگو خبر داد و گفت: در آستانه نمایشگاه زنان و تولید ملی هستیم و این نمایشگاه از ۹ تا ۱۸ شهریورماه در بوستان گفتگو میزبان شهروندان خواهد بود.

اردبیلی با بیان اینکه در زمینه توانمندسازی زنان برنامه‌ها و مجموعه اقداماتی انجام شده است،  افزود: ۴ هزار و ۷۰۰ متر فضای نمایشگاهی تدارک دیده شده که ۱۵۰۰ متر فضای غرفه ای در فضای بیرونی نمایشگاه، خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شهروندان با مراجعه به این نمایشگاه می‌توانند نیازهای اصلی خود را تهیه کنند، عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار کالاها را تهیه کرده اند، که هم مقرون به صرفه است و هم شهروندان تمامی مایحتاج خود را از این نمایشگاه تهیه خواهند کرد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه ۳۱۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات را  ارائه می‌کنند، افزود: در مجموع چهار هزار و ۶۵۲ نفر محصولات خود را در این نمایشگاه به فروش می رسانند.

همکاری شهرداری برای اشتغال زنان زندانی 

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران همچنین با اشاره به تفاهم نامه با سازمان زندانها اظهارداشت: حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ زن زندانی داریم که تعهد کردیم زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر از آنان را در قالب تفاهم‌نامه آزادی به شرط اشتغال فراهم کنیم.

وی ادامه‌داد: فرایندی برای این موضوع طراحی شده و کارهای مشاوره، مددکاری، و دسته بندی انجام و در حال حاضر زمینه سازی اشتغال ۱۶۵ نفر فراهم شده است.

 

 

کدخبر: 10040


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise