پنجشنبه، 04 خرداد 1402 - 06:55

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس:

نمایندگان شورای اسلامی شهر فردیس در جلسات انتزاع فردیس از کرج حضور خواهند داشت

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: نمایندگان شورای اسلامی شهر فردیس در جلسات انتزاع فردیس از کرج حضور خواهند داشت.

فردیس. امیدبانوان؛ «محسن امانی» در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر فردیس که روز سه‌شنبه. دوم خرداد. برگزار شد، در راستای اقدامات ه بعمل آمده در خصوص انتزاع و در جهت اعلام مواضع به ایرادات نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در روزهای اخیر، مواردی را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رسانیده و قویاً برحضور نمایندگان منتخب شورای اسلامی شهر فردیس در جلسات موضوع انتزاع که با مجموعه مدیریت شهری کرج در آینده برگزار خواهد شد، اشاره نمود.

امانی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع انتزاع و مطالبه این موضوع توسط مسئولین و شهروندان شهر، اظهار کرد: پایه و اساس مباحث فی‌ما‌بین کرج و فردیس در راستای عمل به منویات مقام عالی دولت در استان، دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز که شخصا در جلسه برگزار شده در تاریخ ۲۷/۰۵/۱۴۰۱ حضور داشته و درمصوبات صورتجلسه تنظیمی و تصریحاً در بندهای ۷ و ۸ صورتجلسه مذکور بیان نموده و اعلام داشتند که ضمن احترام به طرف مقابل اعضای حاضر در پارلمان شهری فردیس با عزمی راسخ در جهت احقاق حق شهر و شهروندان در صحنه حضور داشته و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس خاطرنشان کرد: در نهایت مشی شورای اسلامی شهر فردیس مبتنی بر عمل به این صورتجلسه است. لذا، اگر توجه به منویات مقام عالی دولت در استان به زعم دوستان اقدام نکردن در راستای انتزاع است ، این شورا اقدامی نکرده است‌.

کدخبر: 13881


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise