سه‌شنبه، 13 تیر 1402 - 16:07

۶۰ درصد تسهیلات اشتغال کمیته امداد سبزوار به بانوان رسید

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ۶۰ درصد از تسهیلات اشتغال اعطایی این کمیته در یک سال گذشته به بانوان و زنان سرپرست خانوار این شهرستان تعلق گرفته است.

شهربانو.امید بانوان؛ «محمد داورزنی» روز سه‌شنبه در آیین جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد سبزوار اظهار داشت: در یک سال اخیر با پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی، برای هزار و ۶۸۰ مددجوی این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است.

 وی تصریح کرد: از طریق اجرای طرح راهبران شغلی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کارهای موفق برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار، به ویژه زنان سرپرست خانوار، فراهم شده است.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: همچنین از ناحیه اعطای مشوق های کارفرمایی برای ۲۲۷ مددجوی این نهاد در شهرستان اشتغال ایجاد شده و این افراد از مزایای قانون کار بهره مند شده اند.

 داورزنی افزود: با اجرای طرح های آموزش منجر به کاریابی و اعطای تسهیلات، ۴۶۵ خانوار زیر پوشش این نهاد در ۲ سال گذشته به خودکفایی رسیده اند.

 وی اظهار داشت: یکی از رویکردهای کمیته امداد حضرت امام (ره)، توانمندسازی اقتصادی مددجویان است که در این راستا ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و اعطای تسهیلات مورد توجه قرار گرفته است.

 

کدخبر: 14257


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise