دوشنبه، 30 مرداد 1402 - 19:10

در هشتمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح شد؛

 برخورد شدید با متخلفان عرضه خارج از شبکه آرد نانوایی در چهارباغ

 فرماندار شهرستان چهارباغ گفت: نان موردنیاز شهروندان باید با آرد اختصاص‌یافته به هر نانوایی پخت شود و در صورت تخلف، با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی و قانونی صورت پذیرد.

چهارباغ. امید بانوان؛ هشتمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان چهارباغ با هدف بررسی وضعیت عملکردی نانوایی‌ها و پیگیری مصوبات به ریاست «داود جعفری» فرماندار شهرستان و اعضای این کارگروه روز دوشنبه سی‌ام مردادماه در دفتر فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار چهارباغ، در این نشست ضمن تأکید بر عدالت در توزیع آرد و نان اظهار داشت: عدالت توزیعی در سطح شهر و روستاها باید در دستور کار قرار گیرد تا دسترسی مردم به نانوایی‌ها با توجه به تراکم جمعیت میسر باشد.

  «داود جعفری» تصریح کرد: جلسات تا زمان اجرای طرح‌ها باید به‌صورت منظم برگزار شود و قطعاً اگر هدف‌گذاری ما کسب رضایت مردم باشد، باید عین مصوبات کارگروه اجرایی گردد.

  وی همچنین اظهار داشت: نان موردنیاز شهروندان باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی پخت شود و در صورت تخلف با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی و قانونی صورت پذیرد.

  در ادامه جلسه سایر اعضای کارگروه به بیان دیدگاه‌ها و بررسی مصوبات پرداخته و در پایان با ارائه راهکارهای لازم جهت تأمین بدون وقفه نان موردنیاز در مناطق مختلف شهرستان، برای ارائه خدمات متناسب در حوزه آرد و نان به شهروندان تدابیر لازم اندیشیده شد.

کدخبر: 14857


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise