شنبه، 07 مهر 1403 - 19:18

رسیدگی به ۱۵۴ پرونده تخلف بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای البرز

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای البرز از رسیدگی به ۱۵۴ پرونده تخلف شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «میثم قدمی» معاون حمل‌ونقل این اداره کل اظهار کرد:  طی ۶ ماه نخست سال جاری ۱۰۷ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل‌ونقل بخش‌های کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ با تشکیل ۹  جلسه برگزار شد.

قدمی افزود: بر همین اساس ۴۰ پرونده ماده ۱۲  ویژه شرکت های حمل‌ونقل کالاومسافر در این اداره کل برگزار شدکه آرای صادر شده به شرکت‌های حمل و نقلی ابلاغ گردید.

این مسئول در ادامه به تشکیل کمیسیون ماده ۱۴ (مالکین ناوگان) نیز اشاره کرد و گفت: این کمیسیون در کنار کمیسیون‌های ماده ۱۱ (رانندگان بخش کالا و مسافر ) و ماده ۱۲ که به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل رسیدگی می‌کنند، در بازه زمانی مذکور به تخلفات مالکین ناوگان در  ۷ پرونده رسیدگی نموده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای البرز تصریح کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

کدخبر: 19310

عکاس: چیستا


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise