دوشنبه، 18 مهر 1401 - 14:29

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پلیس البرز و اداره کل بهزیستی

تفاهم‌ نامه همكاری پلیس البرز و اداره کل بهزیستی استان با حضور سردار «عباسعلی محمدیان» و «وجیهه محمدی فلاح» در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز امضا شد.

البرز- امید بانوان؛ صبح امروز - دوشنبه هجدهم مهرماه-  «وجیهه محمدی فلاح» مدیر کل بهزیستی استان البرز به همراه جمعی از مسئولان این اداره در دفتر فرماندهی انتظامی استان البرز حاضر و هفته فراجا را به مجموعه خدمتگزار پلیس استان تبریک گفتند.

سردار محمدیان در این دیدار بیان داشت: برقراری سلامت اجتماعی در جهت پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی بیش از هر چیز مستلزم تعامل میان سازمان‌های مسئول و مطالعه و پژوهش‌های اجتماعی در راستای کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است و این امر مهم سبب خواهد شد تا فرايند پيشگيری از آسيب‌های اجتماعيی و ناهنجاری‌ها تسريع و نظم و انضباط و امنيت اجتماعی در جامعه پديدار شود.

وی افزود: اخلال در نظام خانواده، مشکلات اعتیاد، کودکان کار، فرار از منزل، کودکان بی سرپرست و... آسیب‌‌های اجتماعی فراوانی را به دنبال دارد که در این راستا، فرماندهی انتظامی استان استان به عنوان حافظ نظم و امنیت عمومی و اداره کل بهزیستی استان به عنوان یکی از متولیان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می بایست گام‌های مشترکی را در راستای تامین نظم، انضباط و نشاط اجتماعی برداشته تا امنیتی پایدار در جامعه حاکم شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بر این اساس، همکاری و تعامل 2 نهاد بهزیستی و پلیس امری ضروری به نظر می‌رسد.

در پایان این دیدار تفاهم نامه بین فرماندهی انتظامی استان البرز و اداره کل بهزیستی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی منعقد شد.

 بیشتر بخوانید: 

تمام توان خود را برای امیدآفرینی در جامعه بهزیستی به‌کار بسته‌ایم

هزینه آب، برق و گاز مشترکان کم‌مصرف تحت پوشش بهزیستی رایگان شد

انتهای پیام/

 

کدخبر: 10603


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise