جمعه، 22 مهر 1401 - 13:48

صبح پنجشنبه؛

میدان توحید میزبان جشن بزرگ به عشق محمد(ص) در کرج بود

همزمان با هفته وحدت، جشن بزرگ به عشق محمد(ص) در میدان توحید کرج با حضور مردم ولایت مدار کرج  و بسیجیان ادارات و نهادهای مختلف کلانشهر کرج برگزار شد.

کرج - امیدبانوان؛ این جشن به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز و با مشارکت تمامی ادارات کل استان در شهر کرج  صبح روز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ در آستانه‌ میلاد با سعادت نبی اکرم حضرت رسول (ص) در محل میدان توحید برگزار شد.

در این مراسم گروه‌های سرود و تواشیح و خوانندگان قطعاتی را در خصوص شخصیت و زندگی پیامبر بزرگوار اسلام اجرا کردند. شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای ضد استکباری راه رسول خدا در مبارزه با کفر و استکبار را یادآور شدند.

در ادامه این مراسم تعدادی از مداحان و شاعران اهل بیت(ع) در مدح آن بزرگواران اشعار زیبا و مولودی‌هایی را اجرا نمودند که با همراهی و همنوایی حضار شور و هیجان خاصی را به این مجلس روحانی و این جشن با شکوه بخشید.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز با حضور «مهری فلاح»، سرپرست اداره کل و جمعی از کارشناسان و همکاران و کتابخانه سیار و  برپایی غرفه فعالیت های هنری و ادبی پذیرای علاقه‌مندان بود.

 کودکان با مراجعه به غرفه کانون استان، نقاشی های خود با موضوع این جشن بزرگ را به تصویر می‌کشیدند و نوجوانان علاوه بر رنگ‌آمیزی جملاتی با مضامین تبریک هفته وحدت و میلاد رسول مهر(ص)، جملات و دلنوشته‌های خود را می‌نوشتند.

در بخشی از این غرفه نیز صورت‌های کودکان با تصاویر مورد علاقه خودشان و پرچم جمهوری اسلامی ایران رنگ می‌شد.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

کدخبر: 10671


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise