جمعه، 06 آبان 1401 - 22:59

نظارت بر مهدکودک‌های فردیس تشدید می‌شود

امام جمعه فردیس با تاکید بر اهمیت نقش مهد کودک‌ها در تربیت نسل جدید، گفت: سه مولفه حمایت، هدایت و نظارت بر مراکز مهدکودک شهرستان مورد تاکید است.

فردیس- امید بانوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم حسینی»، امام جمعه شهرستان فردیس، از برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با موضوع مهد کودک‌ها خبر داد و گفت: طی این نشست مقرر شد سه مولفه حمایت، هدایت و نظارت بر مراکز مهدکودک که در تربیت نسل جوان نقش پررنگی ایفا می‌کنند، اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در این نشست مصوبات جلسه قبلی که با موضوع جهاد تبیین بود، پیگیری شد، افزود: برنامه‌ریزی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم ١٣ آبان نیز در دستور کار قرار گرفت.

امام جمعه فردیس اضافه کرد: محور برنامه‌های این روز نیز بر موضوع جهاد تبیین تاکید شد.

وی در خصوص مصوبات این جلسه یادآور شد: تداوم جهاد تبیین در مدارس با نظارت امام جمعه و همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش و برگزاری جلسات توجیهی- تببینی برای معلمین و مدیران با مشارکت مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و شهرداری‌های شهرستان از جمله مصوبات این نشست بود.

امام جمعه فردیس اضافه کرد: تشکیل کارگروه ساماندهی مهدکودک‌ها در شهرستان با ریاست مدیریت حوزه علمیه خواهران و عضویت آموزش و پرورش، مدیران حوزه علمیه، بهزیستی، اداره تبلیغات اسلامی، کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای شهر و مسئول دفتر امام جمعه و برگزاری جلسات کارگروه به طور هفتگی و برگزاری جلسات کارگروه تحلیل انتقادی سند ٢٠٣٠ با مروری بر مبانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از دیگر مصوباتی که می‌توان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 10899


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise