چهارشنبه، 30 آذر 1401 - 10:49

نمایشگاه توانمندی زنان روستایی و عشایری قم افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی زنان روستایی و عشایر استان قم صبح روز  ۲۹ آذر ماه با حضور رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و جمعی از معاونین این سازمان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی در محل سازمان جهاد کشاورزی افتتاح شد.

شهربانو- امید بانوان؛‌ نمایشگاه توانمندی زنان روستایی و عشایری استان قم  با هدف ایجاد شرایط مناسب برای رشد و بهبود ارائه محصولات و شناساندن توانمندی‌های زنان روستایی و عشایری شناساندن و برجسته کردن نقش سازنده زنان روستایی در تولید و امنیت غذایی کشور، آشنایی تولید کنندگان با روش‌های مختلف بازاریابی، برگزاری جلسات با هدف تبادل تجربیات زنان از روستاهای مختلف استان برگزار شده است.

این نمایشگاه با حضور ۳۰ نفر از زنان روستایی برگزار می‌شود و بخش مهمی از تولید کنندگان در این نمایشگاه کسانی هستند که از قبل تحت آموزش‌های جهاد کشاورزی در روستاها قرار گرفتند و محصولاتی را که تولید کردند در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. همچنین بخشی هم اعضای صندوق زنان روستایی هستند.

در حاشیه نمایشگاه توانمندی زنان روستایی و عشایری قم جلسات آموزشی با حضور اساتید مجرب و با هدف به‌روز کردن نحوه ارائه محصولات، برند سازی و بسته بندی، بازار رسانی و فروش مجازی محصولات برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با شعار نقش‌آفرینی زنان روستایی در امنیت غذایی از از ساعت ۹ الی ۱۴، ۲۹ آذر تا یکم دی‌ماه در سازمان جهاد کشاورزی قم دائر است.

*عکس تزئینی است

انتهای پیام

کدخبر: 11832


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise