پنجشنبه، 01 دی 1401 - 14:23

در سفر نیمروزی معاون عمرانی استانداری به شهرستان نظرآباد مطرح شد

 احصاء، بررسی و حل مشکلات نظرآباد در دستور کار مدیران استانی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در سفر نیمروزی خود به شهرستان نظرآباد به ارائه خدمات زیرساختی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به منظور رفع مسائل و مشکلات این شهرستان تاکید کرد.

نظرآباد- امید بانوان؛‌ «احمد افضلی» با بیان اين مطلب در جلسه احصاء، بررسی و حل مشکلات شهرستان نظرآباد که با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و معاونین کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، جهاد کشاورزی، گاز، آب، ثبت اسناد، برق، بنیاد مسکن، تامین اجتماعی، امور آب ،آبفا، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد و... به میزبانی فرمانداری نظرآباد برگزار شد، اظهار داشت: بررسی دقیق و برنامه‌ریزی در جهت رفع مشکلات مردم از جمله وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی استان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه فرماندار نظرآباد نیز به بیان عمده ظرفیت‌های این شهرستان از جمله پتانسیل‌های گردشگری همچون محوطه ازبکی، پتانسیل‌های صنعتی همچون حضور برخی از کارخانجات بزرگ کشور و خاورمیانه در نظرآباد، درخشش نظرآباد در حوزه کشاورزی و دامداری همچون پیشتازی در اجرای الگوی کشت و... پرداخت و شتاب در حرکت قطار توسعه همه جانبه این شهرستان را مستلزم تلاش مضاعف و همت جمعی مدیران استانی و شهرستانی و همراهی مسئولین کشوری عنوان کرد.

«حسین بغدادی» همچنین بر لزوم حل مشکلات اسناد برخی از اراضی شهرستان اشاره داشته و گفت: متاسفانه بخش زیادی از اراضی نظرآباد دارای مشکل ثبت اسناد بوده و چندین هزار نفر در این مسئله درگیر بودند که به حمدالله باپیگیری‌های انجام شده بخشی از این پلاک‌ها حل مسئله و مابقی نیز در شرف ثبت هستند.

این مسئول در ادامه انتقال آب از سد طالقان به نظرآباد را جدی ترین پروژه آبرسانی شهرستان و احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی در این شهرستان را مطالبه مهم مردم شریف نظرآباد عنوان داشت که قدم‌های خوبی در خصوص آنها برداشته شده و مستلزم پیگیری‌های بیشتر جهت ثمر ۱۰۰ درصدی است.

شایان ذکر است از جمله دیگر موارد مطرح شده در ابن جلسه، روکش راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی روستاها و لزوم بازنگری در طرح هادی تنکمان، فاضلاب شهری، بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهرستان و تخصیص اتوبوس و... بود.

کدخبر: 11851


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise