جمعه، 09 دی 1401 - 20:30

شهردار و اعضای شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت شهردار و تمامی اعضای شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان ساوجبلاغ به اتهام ارتشا خبر داد.

ساوجبلاغ- امید بانوان؛‌ «حسین فاضلی هریکندی»، با اعلام خبر بازداشت شهردار و تمامی اعضای شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان ساوجبلاغ به اتهام ارتشا، اظهارکرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز و دستورات مقامات قضایی دادسرای عمومی و انقلاب ساوجبلاغ، شهردار و تمام پنج عضو شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان ساوجبلاغ به اتهام دریافت رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شدند.

وی افزود: این افراد رشوه‌ها را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند و همچنین در پرونده‌های تخلفات ساخت‌و‌ساز مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، به صورت مستقیم و یا با واسطه در قالب ارز، سکه و پول نقد دریافت می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین با اشاره به اینکه این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و احتمال احضار و بازداشت سایر افراد نیز وجود دارد تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات، نتایج به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 12008


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise