سه‌شنبه، 04 بهمن 1401 - 22:39

در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر جدید مهستان مطرح شد؛

ساخت کتابخانه در شهر جدید مهستان ضروری است

بخشدار بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با توجه به افزایش جمعیت در شهر جدید مهستان ساخت کتابخانه در فاز7 شهر جدید مهستان ضروری است.

ساوجبلاغ- امید بانوان؛‌ جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر جدید مهستان با حضور «ابراهیم بغدادی»، بخشدار بخش مرکزی و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر جدید مهستان؛ گلشن شیرمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوجبلاغ؛ علی مصطفوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ؛ ارمنده‌ای، رییس شورای اسلامی شهر جدید مهستان؛ محمدرضا آقااحمدی کارشناس امور انجمن‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی و سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن برگزار شد.

 بغدادی بخشدار بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ  ضمن اشاره به تسریع در پیگیری توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی شهرجدید مهستان گفت: با توجه به افزایش جمعیت در شهرجدید مهستان و ارتقای سرانه‌های فرهنگی  و توسعه کتابخانه‌های عمومی ساخت کتابخانه در فاز7 شهر جدید مهستان از اقدامات ضروری است که باید با اهتمام مسولین شهری و تعامل با اداره کتابخانه‌های عمومی در جهت خدمت به مردم انجام شود.

در ادامه بخشدار بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ پیگیری مصوبات جلسات و اجرایی شدن آن را از اولویت این جلسات برشمرد و خواستار تسریع در اجرایی شدن مصوبات جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی در شهرجدید مهستان شد.

در ادامه این جلسه نیز گلشن شیرمحمدی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوجبلاغ ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اجرای مصوبات جلسات پیشین انجمن، به راه‌اندازی  کتابخانه سیار در شهرجدید مهستان اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات جلسه گذشته انجمن، یکی از راهکارهای موثر تحویل اتوبوس از سوی شهرداری شهرجدید مهستان و تحویل به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در جهت راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه سیار است.

گفتنی است در پایان پس از تبادل نظر اعضای انجمن، مصوباتی در جهت تقویت کتابخانه‌های عمومی شهرجدید مهستان به تصویب رسید.

کدخبر: 12286


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise