پنجشنبه، 20 بهمن 1401 - 10:04

۴۹ طرح در شهرستان چهار باغ البرز بهره برداری شد

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان چهارباغ ۴۹ طرح عمرانی ، صنعتی و کلنگ زنی با اشتغالزایی برای ۱۱۰ نفر و با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

چهار باغ – امید بانوان؛‌ استاندار البرز روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های دهه فجر شهرستان چهار باغ گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

مجتبی عبداللهی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی رویداد تاریخی مهمی است که باید دستاوردهای آن را هرچه بیشتر برای مردم تبیین کرد.

استاندار البرز یادآورشد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بیش از ۴۰۴ پروژه در استان با اعتباری بیش از ۶ هزار و ۲ میلیارد تومان با اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عبداللهی گفت: امروز پس از غبار روبی مزار مطهر شهدای روستای قوهه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، افتتاح ۲ واحد گلخانه ای، بهره برداری از طرح هادی روستایی و افتتاح جایگاه توزیع بنزین و پایگاه اورژانس در این شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: براساس افق تعیین شده در استان درصدد هستیم ۲ هزار هکتار به مساحت گلخانه های استان اضافه کنیم که اکنون بیش از ۳۴۰ هکتار زیر کشت است و حدود هزار هکتار نیز در حال اقدام و اجرا است.

استاندار البرز گفت: دیدار با خانواده های محترم و معزز شهید مدافع حرم خداداد امیری و داود اکبری در شهرستان چهارباغ پایان بخش و برکت این روز خجسته بود.

 

کدخبر: 12428


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise