پنجشنبه، 20 بهمن 1401 - 10:52

مدیر موسسه حقوقی عدالت پارسه:

اعلام عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری دشمن را در جنگ ترکیبی خلع سلاح کرد

اکرم محمدی مدیر موسسه حقوقی عدالت پارسه و کارشناس روابط بین الملل، گفت: اعلام عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری در روزهایی که انقلاب با پشت سر گذاشتن چالشی تحت عنوان جنگ ترکیبی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد، سرآغازی برای آشتی ملی خواهد بود.

سیاست- امید بانوان؛ اکرم محمدی مدیر موسسه حقوقی عدالت پارسه و کارشناس روابط بین الملل، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ایام مذهبی پیش رو، با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی، ادراکی و فرهنگی این روزها بیش از همیشه کشور و نسل جوان را مورد بمباران محتوایی قرار می‌دهد، اضافه کرد: این اقدام مدبرانه که برخواسته از حکمت و مهربانی رهبر انقلاب اسلامی بود دشمنان را خلا سلاح کرد.

محمدی در ادامه به بازتاب این اقدام مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی اشاره کرد و افزود: همانطور که مشخص است دشمن توان سکوت و یا بایکوت خبر عفو عمومی محکومان قضایی را نداشت و حالا از هر فربه ای استفاده می‌کند تا به این آشتی ملی چنگ بیاندازد، اما این بار مردم هوشیارانه تر از همیشه و با ایمان و اعتماد به نظام جمهوری اسلامی به فضاسازی‌های شبکه‌های معاند پشت کرده اند، امروز جوسازی علیه این اقدام بزرگ کاری عبث و بیهوده است که تنها از سوی دشمن ذلیل و نادان انجام می‌شود.

وی در ادامه به واکنش افراد خودفروخته و سست عنصری همچون سلبریتی‌های فراری اشاره کرد و گفت: امروز ناکامی و سرافکندگی این افراد بیش از همیشه قابل توجه است.

این کارشناس روابط بین الملل وکالت به پهلوی را روایتی طنز قلمداد و اظهار کرد: افرادی که در این کارزار طنازانه شرکت کردند، لکه ننگ بر پیشانی خود زدند که امروز بر همگان نمایان شده است.

کدخبر: 12434


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise