پنجشنبه، 27 بهمن 1401 - 22:39

روزجمعه؛

پیکر مطهر «یونس یوسف‌زاده مسعود» در فردیس تشییع می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: پیکر مطهر «یونس یوسف‌زاده مسعود» روز جمعه پس از برگزاری نماز جمعه در محل مصلای شهر فردیس تشییع خواهد شد.

فردیس- امید بانوان؛ سردار «ابوالفضل اسلامی» در خصوص شناسایی و انتقال پیکر مطهر شهید «یونس یوسف‌زاده مسعود» به استان البرز، اظهار داشت: شناسایی پیکر شهید یوسف‌زاده غوغایی عاشقانه در بین مردم شریف و شهیدپرور استان البرز برپا کرده و بازگشت این شهید بزرگوار به مثابه بوی پیراهن یوسف، فضای استان البرز را عطر آگین کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز افزود: این شهید بزرگوار که در سن ۲۱ سالگی در عملیات خیبر (منطقه جفیر) بر اثر برخورد ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمده و سال‌ها پیکر مطهرش جاوید الاثر بوده است در تفحص‌های اخیر با استفاده از آزماش DNA شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه خانواده شهید یوسف‌زاده ساکن شهر فردیس هستند و سال‌ها از سمت خانواده مزار و سنگ یادبودی برای این شهید بزرگوار در گلزار شهدای بهشت زهرا در نظر گرفته شده است، ادامه داد: شناسایی و بازگشت شهدایی، چون شهید یونس یوسف زاده مسعود پس از ۳۹ سال معجزه‌های عصر ما هستند.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه وصیتنامه دست نوشتی از این شهید والامقام کشف شده، عنوان کرد: در حین تفحص بسته‌ای حاوی دست خط شهید روی دستمال اشک به دست آمده که او پیش از شهادت خواستار دفن آن دستمال به همراه خود شده بوده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهدای گمنام نامداران آسمانی و مقربان درگاه الهی هستند؛ بیان داشت: پروردگار بزرگ هر از چندی پرده اسرار از برخی از آن‌ها می‌گشاید، تا شور عشق در دل‌های ما بیافریند و این تلنگری است برای ما زمینیان تا از این گلستان عشق گلی بچینیم و بهره‌ای ببریم.

وی با بیان اینکه اوج این میعاد عاشقانه در روز جمعه ۲۸ بهمن خواهد بود، خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهید والامقام روز جمعه پس از برگزاری نماز جمعه در محل مصلی شهر فردیس از مبدا خیابان امام حسن (ع) تا فلکه دوم فردیس تشییع خواهد شد و سپس جهت تدفین به گلزار بهشت سکینه (س) کرج منتقل می‌شود.

کدخبر: 12535


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise