پنجشنبه، 27 بهمن 1401 - 22:42

اولین مرکز نوآوری و خانه خلاق بانوان در مرکزی راه‌اندازی می‌شود

تفاهم‌نامه راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری و خانه خلاق بانوان شهرستان اراک به امضا رسید.

شهربانو- امید بانوان؛‌ در راستای حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاری‌های نوپا در زمینه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق ویژه بانوان و خانواده‌ها در شهرستان اراک، تفاهم‌نامه راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری و خانه خلاق بانوان شهرستان اراک با دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی منعقد شد.

«محمدعلی داستان»، رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی اظهار کرد: خانه خلاق، همان‌گونه که از نام آن پیدا است، خانه و پلتفرمی برای استقرار و رشد هسته‌های فناور حوزه‌های صنایع فرهنگی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، استارت آپ‌ها و شرکت‌های خلاق مرتبط با فناوری‌های نرم و هویت‌ساز است.

وی افزود: کمک به رشد و ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات، تسهیل‌گری پذیرش، جذب هسته‌ها و شرکت‌های هنر بنیان و خلاق، تبادل فرصت‌های تجاری‌سازی و ارائه خدمات حمایتی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.

رئیس پارک علم و فناوری گفت: خانه‌های خلاق و نوآوری به عنوان پلتفرم و یکی از هسته‌های مهم در جهت تسهیل فرایند تجاری‌سازی ایده و طرح‌های خلاقانه و نوآورانه، ارائه راه حل‌های فناورانه و نوآورانه در عرصه صنایع فرهنگی و خلاق و همچنین شبکه‌سازی فعالان زیست‌بوم اقتصاد خلاق و صنایع فرهنگی کشور است.

کدخبر: 12536


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise