شنبه، 29 بهمن 1401 - 14:30

هشدار امام جمعه و فرماندار فردیس به دانشگاه علوم پزشکی

نیروهای بومی باید در بیمارستان شهید سلیمانی جذب شوند

امام جمعه و فرماندار فردیس در جلسه یی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی خواستار جذب نیروهای بومی شدند.

فردیس – امید بانوان؛‌ بیمارستان شهید سلیمانی پس از 12 سال انتظار به بهره برداری رسیده و پیش از تشریفات افتتاحیه شروع به پذیرش کرده است.

این بیمارستان یکی از پروژه‌های ملی استان البرز است که با حمایت‌های مجتبی عبدالهی استاندار البرز و «خداداد کاشفی» فرماندار فردیس همچنین پیگیری های امام جمعه پس از سال ها وقفه در کمتر از یکسال به بهره برداری رسید.

امام جمعه فردیس پدر معنوی شهر با اعتقاد بر اینکه این شهرستان نیروی انسانی کاربلد و پای کار زیاد دارد اذعان داشت: باید از نیروهای بومی در بیمارستان استفاده شود.

خداداد کاشفی فرماندار نیز که بارها خواستار بکار گیری نیروهای بومی در بیمارستان شده آخرین بار چهارشنبه گذشته در قرارگاه اجتماعی که به ریاست استاندار برگزار شد، خواستار جذب نیروهای بومی در بیمارستان شهید سلیمانی شد.

امام جمعه فردیس نیز در قرارگاه اجتماعی بر جذب نیروهای بومی در بیمارستان شهید سلیمانی تأکید کرد.

فرماندار معتقد است: نیروی کار تحصیل کرده و متخصص فردیسی باید جذب شود و اگر چنین نیرویی در فردیس نبود دانشگاه می تواند خارج از شهرستان، جذب کند.

راه‌اندازی بیمارستان شهید سلیمانی یکی از مطالبات مردم بود که با اعتبارات دولتی ساخته شده و دارای 260 تخت خواب است که فرماندار در حال پیگیری برای افزایش تخت و سرانه های خدماتی این بیمارستان است.

بیمارستان فردیس سال 1389 کلنگ‌زنی شد.

شهرستان فردیس در حوزه درمان یکی از فقیرترین شهرستان‌های استان بود که با افتتاح این بیمارستان و بیمارستان «به‌آفرین» که توسط بخش خصوصی در حال تکمیل است، به شرایط مطلوبی می‌رسد.

کدخبر: 12569


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise