سه‌شنبه، 02 اسفند 1401 - 13:38

آغاز به کار نخستین نمایشگاه دوخت و صنعت در بندرعباس

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان از گشایش نخستین نمایشگاه دوخت و صنعت در بندرعباس خبرداد.

شهربانو- امید بانوان؛‌ عادل شهرزاد صبح امروز (دوم اسفندماه) در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، افزود: برپایی نمایشگاه تولیدات واحدهای تولید پوشاک بندرعباس اقدامی اثرگذار در راستای معرفی تولیدات استان است و این نمایشگاه شروع کاری برای اجرای برنامه‌های بعدی در این حوزه خواهد بود.

وی تصریح کرد: بحث تولید البسه و پوشاک، جمعیت قابل توجهی از مردم به ویژه زنان سرپرست خانوار را مشغول به کار کرده است و در راستای توسعه‌ی آن در تلاش هستیم تا بتوانیم پیوندی میان واحدهای تولید البسه‌ی استان و بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای بزرگ صنعتی ایجاد کنیم تا پوشاک و البسه‌ی مورد نیاز پرسنل خود را از تولیدات داخل استان تامین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان، اظهار کرد: ترغیب صنایع به تامین البسه از واحدهای تولیدی استان می‌تواند تحول شگرفی را در عرصه تولید پوشاک استان ایجاد کند و ضریب اشتغال این حوزه را افزایش دهد.

 شهرزاد تصریح‌ کرد: تولیدات کارگاه‌های البسه‌دوزی استان از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در عین حال قیمت تمام شده‌ی مناسبی نیز دارند و خدمات پس از فروش و حین استفاده نیز جزو امتیازات دیگری است که واحدهای تولیدی استان نسبت به تولیدکنندگان استان‌های دیگر از آن برخوردار هستند.

وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در بررسی مشکلات تولیدکنندگان با اشاره به حمایت از آن‌ها، عنوان کرد: به هر واحد تولیدی البسه که اشتغالزایی کرده باشد به ازای هر نفر اشتغال ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات تبصره ۱۶ اعطا خواهد شد.

 این نمایشگاه در تاریخ‌های یکم و دوم اسفندماه پذیرای عموم و مراکز صنعتی، خدماتی و اداری است و مردم می‌توانند با مراجعه به هتل هما در بندرعباس از تولیدات البسه استان دیدن کنند.

کدخبر: 12619


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise