یکشنبه، 07 اسفند 1401 - 16:50

اولین همایش تخصصی اشتغال بانوان در ساوجبلاغ برگزار شد

اولین همایش تخصصی اشتغال بانوان در ساوجبلاغ روز شنبه ششم اسفند با حضور مسئولین استانی و شهرستان و جمع کثیری از مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در محل سالن ۹ دی شهر هشتگرد برگزار شد.

ساوجبلاغ – امید بانوان؛‌ در این همایش فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، معصومه آقایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل امور مالیاتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، مدیرکل فنی حرفه‌ای و رئیس بنیاد برکت استان البرز حضور داشتند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این همایش با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم ونگاه ویژه به بانوان گفت: رسیدگی به امور بانوان از دغدغه‌های مهم ریاست جمهور و استاندار البرز است و ما نیز در شهرستان ساوجبلاغ، این دغدغه را داشته و در جهت رفع مشکلات حوزه بانوان تلاش می‌کنیم.

«محمدرضا البرزی» با اشاره به تشکیل شورای مشورتی بانوان در ساوجبلاغ افزود: شورای مشورتی بانوان صرفا مسائل بانوان را در حوزه‌های مختلف پیگیری می کند و موضوعات در کمیته‌ها بررسی و برای آن برنامه ریزی خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اعلام همکاری تمام عیار در جهت تحقق اهداف و برنامه ها در حوزه بانوان، تصریح کرد:امیدواریم با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی بتوانیم در تحقق ایجاد اشتغال و توانمندسازی بانوان، برنامه و سیاستهای دولت سیزدهم و دغدغه استاندار محترم را در روستاها پیاده سازی کنیم.

از جمله مسائل مهم مطرح شده در این همایش آموزش استفاده کاربردی از درگاه ملی مجوزها تسهیلات و خدمات مرتبط با این سامانه بود.

 لازم به ذکر است که نمایشگاه توانمندی‌ها و صنایع دستی مددجویان بهزیستی و مراکز تحت نظارت از دیگر بخش‌های جانبی این همایش بود که مورد بازدید و استقبال حاضرین قرار گرفت.

کدخبر: 12653


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise