چهارشنبه، 10 اسفند 1401 - 17:46

با حضور استاندار البرز:

مدرسه ۲۴ کلاسه زنده یاد فضلی در فردیس افتتاح شد

مدرسه 24 کلاسه زنده یاد استاد «حاج محمدکریم فضلی» با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز در شهر فردیس افتتاح شد.

فردیس – امید بانوان؛‌ روز چهارشنبه مدرسه 24 کلاسه زنده یاد فضلی که طی مشارکت دولت و خانواده این خیر گرانقدر ساخته شده با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز و جمعی از مسئولان استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهرستان فردیس در سرانه آموزشی یکی از فقیرترین شهرستان‌های کشور است که از زمان حضور عبدالهی استاندار البرزیکی از اقدامات او افزایش سرانه آموزشی و درمانی در استان بوده که در فردیس با بهره‌برداری بیمارستان شهید سلیمانی و افتتاح 6 مدرسه این دو سرانه را افزایش پیدا کرده است.


گفتنی است: مدرسه ۲۴ کلاسه زنده یاد استاد حاج محمد کریم فضلی با زیر بنای ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در زمینی با مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ متر و با اعتباریبالغ بر ۲۵ میلیارد تومان امروز افتتاح شد. این مدرسه ی ۲۴ کلاسه دارای ۷ باب اداری و ۴ باب کارگاه می‌باشد.

میانگین تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های درس البرز ۳۲.۵ نفر است که در برخی مدارس جمعیت دانش‌آموزی بالای ۵۰ نفر در هر کلاس درس است.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۰ کلاس بالای ۴۰ دانش آموز است که به گفته استاندار البرز نیازمند 550 مدرسه می‌باشیم تا به میانگین کشوری برسیم.

ساخت ۱۰۰ مدرسه طی آخرین سفر رییس جمهور به البرز با مشارکت دولت و بخش خصوصی، مصوب شد که استاندار البرز ساخت 100 مدرسه دیگر یعنی درمجموع 200 مدرسه تا پایان دولت کنونی، وعده استاندار است که یکی پس از دیگری در حال تحقق می‌باشد.

در حاشیه این مراسم تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه 12 کلاسه طی مشارکت دولت و یک خیر نیز امضا شد.

کدخبر: 12726


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise