یکشنبه، 14 اسفند 1401 - 14:21

معاون رییس جمهور در دیدار با بانوان آتش‌نشان کرج:

ایجاد توازن و امنیت شغلی زنان در دستور کار است

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از برنامه‌ریزی نظام‌واره شغلی زنان در برنامه هفتم توسعه خبر داد، گفت: نظام واره شغلی آماده دریافت درخواست های بانوان شاغل کشور است.

البرز-امید بانوان؛ انسیه خزعلی روز یکشنبه در جمع بانوان و مردان آتش‌نشان سازمان آتش نشانی کرج اظهار داشت: پیشنهاداتی از سوی بانوان رسیده تا با برنامه‌ریزی نظام واره شغلی زنان در برنامه هفتم توسعه بتوانیم آنها را در قانون کار به صورت عملیاتی اعمال کنیم.

وی افزود: بر این اساس بانوان موضوعات حوزه کاری خود را در بحث های بازنشستگی، سنوات، ساعات کار، فرزند آوری، نحوه محاسبه بیمه را در محل کار خود به صورت مکتوب ارسال کنند.

خزعلی با بیان اینکه در برخی از موضوعات متاسفانه پشتیبانی قانونی نداریم و باید اصلاح شود، گفت: درصدد هستیم تا انعطافی در شغل‌های مختلف در نظام‌واره شغلی زنان تعریف کنیم و تمام مشکلات بانوان را در مشاغل سخت از جمله سنوات مشاغل سخت در ایام بارداری و نگهداری فرزندان دیده شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به درخواست‌های تعدادی از بانوان البرزی در این نشست گفت: موارد مرتبط با حوزه معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری در بخش های امنیت شغلی زنان و ایجاد توازن در شغل های مختلف به جد در دستور کار است. 

کدخبر: 12808


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise