دوشنبه، 15 اسفند 1401 - 10:18

شیخی تاکید کرد

مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را تا رسیدن به نتیجه دنبال خواهد کرد

سخنگوی کمیته مشترک حقیقت یاب مجلس برای بررسی مسمومیت دانش آموزش تاکید کرد که مجلس این موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال می‌کنند.

سیاست - امید بانوان؛ زهرا شیخی در توضیح جلسه کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان گفت: کمیته حقیقت یاب متشکل از نمایندگان ۴ کمیسیون تخصصی بهداشت، آموزش، امنیت ملی و امور داخلی کشور پیرو دستور رئیس مجلس مبنی بر رسیدگی به موضوع و کشف علل مسمومیت برخی دانش آموزان مدارس تشکیل شده است که اولین جلسه کمیته مشترک حقیقت یاب مجلس به منظور بررسی مسمومیت تعدادی از دانش آموزش مدارس کشور برگزار شد.

وی توضیح داد: این جلسه با حضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، کشور، آموزش و پرورش و اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات فراجا در محل کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برگزار شد.

شیخی در ادامه گفت: نمایندگان مجلس ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات دستگاه‌های اجرایی و امنیتی، با توجه به نگرانی های ایجاد شده برای خانواده‌ها و دغدغه به حق آحاد مردم و فضاسازی رسانه های دشمن در مخدوش کردن امنیت روانی و اجتماعی بر خود لازم می دانند که موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال کنند.

گفتنی است روز گذشته نیز سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تعیین اعضای کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان در مجلس خبر داد و اظهار داشت: اعضای این کارگروه مشخص شدند و بر این اساس بنده، خاتمی و ابراهیمی از کمیسیون بهداشت و درمان، متفکر آزاد و وحیدی از کمیسیون آموزش، آصفری و کاظمی از کمیسیون شوراها و همتی و کریمی قدوسی از کمیسیون امنیت ملی مجلس به عنوان اعضای این کارگروه انتخاب شدند.

شیخی افزود: همچنین در ادامه اعضای هیأت رئیسه این کارگروه مشخص شد که حمیدرضا کاظمی به عنوان رئیس، جواد کریمی قدوسی به عنوان نایب رئیس و بنده هم به عنوان سخنگوی این کارگروه انتخاب شدیم.

بر اساس این گزارش؛ امروز قرار است با حضور مسئولان دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، پدافند غیرعامل، آموزش و پرورش و حوزه بهداشت و درمان آخرین گزارش‌ها درباره مسمومیت دانش آموزان دریافت شود.




کدخبر: 12828


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise