یکشنبه، 21 اسفند 1401 - 11:46

برگزاری دوره مدیریت عالی کسب و کار ویژه رؤسا و مدیران بانوی شاغل در شهرداری کرج

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی از برگزاری اولین دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار با هدف توانمندسازی و ارتقاء شایستگی‌های مدیران و رؤسای بانوی شاغل در شهرداری کرج خبرداد.

کرج – امید بانوان؛‌ «علی سلطانی‌مقدم» ضمن اعلام این خبر افزود: بر عهده گرفتن مسئولیت‌های کلیدی در مجموعه مدیریت شهری امری مهم است که لازم است در کنار کسب مهارت‌های تخصصی و شغلی در حیطه وظایف تعریف شده، برای ارتقاء مهارت‌های مدیریتی نیز تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

وی از جمله اقدامات صورت‌گرفته در این راستا را برگزاری دوره مدیریت عالی کسب و کار (Mini MBA) عنوان کرد و گفت: گام اصلی این دوره آموزشی تمرکز بر رهبری، برنامه‌ریزی، استراتژی و مدیریت اصولی می‌باشد که در نهایت زمنیه را برای مدیریت شایسته و کارآمد فراهم می‌کند.

سلطانی‌مقدم با اشاره به سرفصل‌های متعدد دوره آموزش( Mini MBA)، بیان کرد: دوره‌های اجرایی مدیریت از سرفصل‌های مهم و اصلی این دوره آموزشی می‌باشد که برای سطوح مدیران پایه و میانی بانوان شهرداری برگزار می‌شود.

وی، برنامه‌ریزی مدیریت استراتژیک و جاری‌سازی استراتژیک، استراتژی مدیریت منابع انسانی، مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت نوآوری و تحول سازمانی را از جمله عناوین این دوره آموزشی عنوان کرد و افزود: طراحی الگوهای موفق سازمانی و سازماندهی، اصول مدیریت پروژه، مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی، استراتژی روابط عمومی مدرن و تبلیغات مؤثر، رفتارشناسی بر مبنای دیسک، استراتژی تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اهمیت حل مسأله، اصول مدیریت و سرپرستی و مبنای (IT) برای مدیران از دیگر عنوان‌های آموزشی این دوره می‌باشد.

سلطانی‌مقدم، توانمندسازی مدیران در انجام مؤثر وظایف را از خروجی‌های برگزاری این دوره خواند و گفت: بعد از اتمام این دوره که تا اواسط بهار سال آینده ادامه دارد، بانوان با مفاهیم و حوزه‌های روز دانش مدیریت آشنا خواهند شد.

کدخبر: 12943


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise