دوشنبه، 22 اسفند 1401 - 12:05

رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

مادران شهدا ایثارگران واقعی هستند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مادران شهدا ایثارگران واقعی هستند و همسران شهدا نیز برای این مملکت کمتر از شهید شدن ایثار نکردند.

کرج – امید بانوان؛‌ علی قاسم‌پور در ابتدای نود و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر که با حضور اعضا، شهردار، مدیران مجموعه مدیریت شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا را تبریک و تهنیت گفت و اظهارداشت: یاد و نام شهدای والامقام که هستی‌شان را به پاس استمرار حیات اسلام و سربلندی کشورعزیزمان فدا نمودند، عزیز می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهدا بر گردن همه ما حق دارند و باید یاد شهدا را زنده نگاه داریم تصریح کرد: شهیدعزیزترین دارایی‌اش و همه آنچه را در وجودش بوده خالصانه با ایثارگری تقدیم خدا کرده است.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم آمادگی آرامستان‌های این کلانشهر برای میزبانی از زائران اهل قبور در پنجشنبه آخر سال افزود: گلزار شهداء و آرامستان‌های کلانشهر کرج برای میزبانی از زائران اهل قبور در پنجشنبه آخر سال آمادگی کامل داشته باشند و تمام تمهیدات برای تسهیل عبور و مرور، نظافت و شستشوی قبور، کاشت گل‌های فصلی و ارائه خدمات عمومی اقدام شود.

وی با تاکید بر خدمات‌رسانی گسترده مدیریت شهری در روزهای پایانی سال خاطرنشان کرد: به منظور آرامش بصری و روانی شهروندان و ایجاد چشم‌انداز زیبا در حاشیه خیابان‌ها گلکاری انجام و نسبت به رفع چاله‌های سطح شهر اقدام و نخاله‌های خانگی وساختمانی سطح شهر جمع‌آوری شود.

قاسم پور بیان کرد: برای بالندگی یک مجموعه نیاز به رصد مرتب و دقت در عملکرد مجموعه است در این راستا مجموعه بالادستی وظیفه‌اش نظارت بر عملکرد است نه دخالت در عملکرد لذا تمرکز همه اقدامات در ستاد است.

کدخبر: 12968


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise