سه‌شنبه، 23 اسفند 1401 - 13:39

درخواست عضو شورای شهر برای تلاش مضاعف از اداره برق؛

۱۱۳ معبر در کرج دارای خاموشی مقطعی و کلی است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت:در راستای مدیریت یکپارچه شهری همکاری بیشتر از سوی دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری کرج در زمینه عمران شهری ضروری است.

کرج – امید بانوان؛‌ «علیرضا رحیمی محمودآبادی» رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در جلسه بررسی روشنایی معابر سطح شهر که با حضور اعضای کمیسیون عمران و معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان البرز تشکیل شد، گفت: با توجه به گلایه متعدد شهروندان ، موضوع روشنایی معابر جزء دغدغه‌های مدیریت شهری کرج است که در سنوات گذشته با شرکت توزیع برق استان البرز تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده و برای اینکه خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان یک تطابق با مدیریت شهری داشته باشد از سوی دستگاه‌های مربوطه همکاری و هماهنگی لازم با مدیریت شهری را می‌طلبد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل اضافه کرد: طی استعلامی که از ۱۰منطقه شهرداری در خصوص روشنایی معابر صورت گرفت بیش از ۱۱۳ معبر خاموشی کلی و یا مقطعی در سطح شهر گزارش شده است که به دغدغه و خواسته شهروندان تبدیل شده است. با توجه به اینکه شرکت توزیع نیروی برق متولی اصلی روشنایی معابر می‌باشد، انتظار می‌رود حداکثر سعی و تلاش در این مجموعه به کار گرفته شود تا نقطه دغدغه مدیریت شهری و شهروندان محترم برطرف شود.

دبیر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خواستار به روزرسانی تفاهم نامه فی مابین با توجه به قانون اخیر درآمد پایدار شد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان البرز هر چه سریعتر نسبت به اصلاحات خاموشی ها اقدام و در خصوص معارضات تاسیساتی پیگیری به عمل آورد.

علیرضا رحیمی در پایان یادآور شد: پارلمان مدیریت شهری از دو دستگاه خدمات‌رسان (اداره کل راهداری استان - شرکت توزیع نیروی استان البرز) جهت رفع دغدغه و مشکلات شهروندان دعوت به عمل آورده و به زودی از دیگر دستگاه‌های خدمات ‌رسان در راستای تکریم ارباب رجوع دعوت خواهد شد.

کدخبر: 12996


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise