سه‌شنبه، 23 اسفند 1401 - 14:16

سخنگوی وزارت صمت:‌

نوبت ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی اعلام شد

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه نتایج نوبت‌دهی خودروهای وارداتی ساعت ۲۱ دوشنبه شب اعلام شد، گفت: نوبت ثبت‌نام کنندگان در سامانه saleauto.ir ارائه شده است.

اقتصاد – امید بانوان؛ بنا بر اعلام وزارت صمت؛ «امید قالیباف» ضمن بیان این مطلب افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir از نوبت خود و زمان تعیین شده برای خرید خودرو مطلع شوند.

همچنین «مهدی ضیغمی» مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، در خصوص نتایج نوبت دهی خودروهای وارداتی اینگونه توضیح داد: متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که قبلا ثبت‌نام را طبق فرآیندهای اعلام شده انجام داده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه saleauto.ir و ورود نام کاربری و رمز عبور، از نوبت خرید خودروی خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا ۶ ماه آینده حداقل ۱۰۰ هزار خودرو وارد کشور شود، افزود: احتمالا پیش از پایان سال عرضه خودروهای وارداتی انجام ‌می‌شود، اما انعقاد قرارداد و تحویل خودروها به سال آینده موکول می‌شود.

بر پایه این گزارش، روز دوشنبه مراسم نوبت‌دهی خودروهای وارداتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار شد که در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی فعلا عرضه دو خودروی چانگان، CS۵۵ و CS۳۵ پلاس قطعی شده است. ضمن اینکه تلاش می‌شود تا دو مدل خودروی فیات ۵۰۰ و فیات TIPO و همچنین هیوندا النترا عرضه شود.

پیش‌ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی از روز ۶ اسفندماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ اسفندماه ادامه داشت و حدود ۱۲۰ هزار نفر متقاضی در مرحله پیش‌ثبت‌نام، در سایت خرید این نوع خودروها ثبت‌نام کرده‌اند.

کدخبر: 12998


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise